این کتاب به روشنی نشان میدهد که موثر بودن خواه در زندگی شخصی خودمان و خواه در زندگی دیگران محصول ”منش“ (“character” ) ماست,نه ثمره قواعد و فنونی برای اداره یا کنترل کردن دیگران. از طریق این “هفت عادت “ می توانیم عناصر اساسی موثر بودن را در دراز مدت بیاموزیم و درونی سازیم. این “هفت عادت” برنامه ایی برای ایجاد تغییری بنیادی و پایدار و مادام العمر است‘ مشروط بر اینکه آنها را بدقت بیاموزیم و نیز به دیگران تعلیم دهیم و از همه مهمتر اینکه متعهد شویم آنها را هرروز در زندگی روز مره بکار ببریم. بعبارت دیگر با آنها زندگی کنیم و بخشی از وجود مان شوند.
آیین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد در 9 فصل و 32 ماده و37 تبصره در چهل و سومین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی مورخ 18/05/1389 به تصویب رسید این آیین نامه از ابتدای سال تحصیلی 90-1389 در همه دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و مؤسسات وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سراسر کشور لازم الاجرا است. و از تاریخ ابلاغ آن، آیین نامه قبلی و تمام مقررات و بخشنامه ها و دستور عمل های مغایر با آن برای دانشجویان مشمول این آیین نامه لغو می گردد. شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه می تواند وضعیت تحصیلی دانشجویان ورودی سال های قبل از تحصیلی 90-1389 را با آیین نامه جدید تطبیق داده و بر اساس آن فارغ التحصیل نماید.
در حال حاضر شرایط فعلی اقتصاد جهانی به گونه ای است که اغلب کشورها به دنبال دستیابی به جایگاهی رقابتی
در سطح بین المللی هستند. به طور سنتی رقابت یک عنصر ایستا و موفقیت و یا شکست در آن به عنوان تولید وابسته
است. لیکن در دنیای امروزی و مدرن، رقابت یک عامل پویا است و تکنولوژی های نوین محصولات جدید،
مرزبندی های جدید بازار، فرآیندهای تولیدی جدید و مفاهیم جدید مدیریتی منجر به شکل گیری، تغییر و یا حتی از بین
بردن مزیت رقابت صنعتی ملی می شود.
در فایلهایی که به پیوست می باشد توضیح کاملی درباره تنظیم و ساختار نگارش مقاله با مثال آورده شده است.توصیه می کنیم حتما دانلود بفرمایید و از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید.
برخی از سئوالات بازاریابی شامل بحث کالا و خدمات ، تبلیغات، استرتژی بازاریابی، تخفیفات، طراحی محصول و.... را می توانید از فایل پیوست دریافت نمایید.
امروزه، سرمایه اصلی بسیاری از کسب و کارها، نامهای تجاری آنهاست، برای دهه ها، ارزش یک شرکت بر حسب املاک، سپس داراییهای ملموس، کارخانه ها و تجهیزاتش اندازه گیری می شد. با این حال، اخیرا به این نتیجه رسیده اند که ارزش واقعی یک شرکت، جایی بیرون از آن، یعنی در اذهان خریداران بالقوه قرار دارد.
زیاد شنیده ایم که روابط عمومی هنر هشتم است. روابط عمومی قلب سازمان است. روابط عمومی فلان دستگاه برگزار میکند، تبریک و تسلیت میگوید و....
در همه ی این مصادیق که نمونه های دیگر آن را خود در جامعه سراغ دارید کلی گویی در تعریف روابط عمومی و وظایف آن حرف اول و آخر بوده و اگر هم جایی خوب تعریف شده ، بیشتر جنبه های اداری و سازمانهای دولتی آن بوده است.
همین حالت با کمی تفاوت در بازار یابی هم صدق میکند. پندار عمومی از بازار یابی و روابط عمومی نه آن چیزیست که باید باشد و آن چیزیست که در کار می آید.
غالبا" به روابط عمومی به عنوان شخص یا واحدی که وظیفه اش بزرگ کردن لایتناهی سازمان است و به بازاریاب یا واحد بازار یابی به عنوان شخص یا واحدی که بنا دارد بفروشد نگاه میکنیم . حال آنکه هر دو فراتر ازاینها توان عمل دارند.(هرچند ممکن است در وظایف خود موارد شمرده شده را نیز به عنوان بخشی از فعالیتها جای داده باشند. )
واین موفقیت چگونه نصیب این شرکت شده است ؟
زمانی که افزایش میزان فروش، هدف نهایی تبلیغات، بازاریابی کالاها و خدمات مصرفی شده، تمایز میان اهداف تبلیغات و بازاریابی در پرده ابهام قرارگرفته است. تبلیغات (که بخشی از بازاریابی است) بیشتر بر جنبه تاثیر روانی، یعنی »ترجیح دادن برند« تکیه دارد. علاوه بر آن، بازاریابی تمام بخشهای دیگر فعالیت فروش، (ازجمله تبلیغات) را پوشش می دهد. هریک از این دو فعالیت بخشی از روند حرکت کالا (یا خدمات) از مکان تولید تا محل مصرف به شمار می آید.