-
سئوالات کتاب مارکتینگ 3 کاتلر همراه با پاسخ
چهارشنبه 17 آذرماه سال 1395 19:41
با سلام و درود به دوستان گرامی سئوالات برخی از فصول کتاب بازاریابی 3 را می توانید از فایل پیوست دریافت نمایید. موفق و پیروز باشید. برای دریافت فایل اینجا را کلیک کنید.
-
فصل سوم آموزش مفاهیم فناوریهای اطلاعات و ارتباطات کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته دکتر هوشنگ مومنی
یکشنبه 26 بهمنماه سال 1393 17:53
اهمیت نظامهای اطلاعاتی در یکصد سال اخیر محیط عملکرد پیرامونی مدیران عالی سازمانها تغییرات بسیاری یافته است. و برای درک و آشنایی با ان مطالب و مفاد درسی، تمرینات ودوره های آموزشی تهیه می کردند و در دانشگاهها تدریس می شد مانند دروس حسابداری،مالی، بودجه و منابع نیروی انسانی، مدیریت تولید و مدیریت پروژه. در دهه پایانی قرن...
-
فصل دوم کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته دکتر هوشنگ مومنی
یکشنبه 26 بهمنماه سال 1393 17:52
چهار فرصت کلیدی برای مدیریت در استفاده و بهره گیری از نظامهای مدیریت پیشرفته وجود دارد که عبارتند از : راهبرد کلان بازرگانی – راهبردهای جهانی شدن- استراتژی سرمایه گذاری فناوریهای پیشرفته اطلاعات و ارتباطات و راهبرد پیشرفت مسئولیت پذیری ادامه....
-
انقلاب در مدیریت بازرگانی فصل اول کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته دکتر هوشنگ مومنی بهمراه پاورپوینت
یکشنبه 26 بهمنماه سال 1393 17:51
دهه اول قرن 21 سرآغاز انقلاب و روند تکامل دیگری در برقراری ارتباطات در صنعت، خدمات، بازرگانی، تجارت و مدیریت سازمان است و آن ظهور اینترنت (جهان نگار) است. نقش شبکه اینترنت در گسترش و آماده سازی فرصتهای نوین برای فعالیتهای بازرگانی، تجاری و خدماتی انکارناپذیر است. که صرف نظر از بزرگ یا کوچک بودن سازمان و فعالیتهای آن...
-
نقش و ساختار سیستم های اطلاعاتی در سازمان
یکشنبه 26 بهمنماه سال 1393 17:50
نقش اطلاعات درسازمان ها شبیه نقش خون درزندگی موجودات زنده است خون بافت های زنده بدن رابا غذا و اکسیژن تغذیه می کند اطلاعات تصمیم گیرندگان رابا واقعیت ها , پیش بینی ها , خط مشی ها و دستورالعمل ها جهت انجام عملیات مختلف درسطوح سازمانی مجهز می سازد بنابراین یک سیستم اطلاعاتی سیستم شریانی است که درسازمان ها وجود دارد...
-
چگونه یک شرکت به ده ها میلیون نفر یک روز خاص را تبریک می گوید!(حتما فیلم پیوست را ببینید)
سهشنبه 9 اردیبهشتماه سال 1393 19:53
در میان انبوه راههای ممکن برای تبریک گفتن یک مناسبت جهانی، یک آژانس تبلیغاتی آمریکایی به نام مولن ، بر ایدهای ناب دست گذاشته که در قالب فیلمی واقعی ساخته و پرداخته شده است. داستان فیلم از این قرار است که آژانس تبلیغاتی آگهی استخدامی را برای شغلی با عنوان "مدیر عملیات" منتشر نموده و با چند نفر که برای پذیرش...
-
سال نو مبارک!!
چهارشنبه 28 اسفندماه سال 1392 15:16
بوی باران، بوی سبزه، بوی خاک شاخههای شسته، باران خورده، پاک آسمان آبی و ابر سپید برگهای سبز بید عطر نرگس، رقص باد نغمه شوق پرستوهای شاد خلوت گرم کبوترهای مست نرم نرمک میرسد اینک بهار خوش به حال روزگار خوش به حال چشمهها و دشتها خوش به حال دانهها و سبزهها خوش به حال غنچههای نیمهباز خوش به حال دختر میخک که...
-
خلاصه کتاب هفت عادت مردمان موثر در قالب پاورپورینت
چهارشنبه 16 بهمنماه سال 1392 22:09
این کتاب به روشنی نشان میدهد که موثر بودن خواه در زندگی شخصی خودمان و خواه در زندگی دیگران محصول ”منش“ (“character” ) ماست,نه ثمره قواعد و فنونی برای اداره یا کنترل کردن دیگران. از طریق این “هفت عادت “ می توانیم عناصر اساسی موثر بودن را در دراز مدت بیاموزیم و درونی سازیم. این “هفت عادت” برنامه ایی برای ایجاد تغییری...
-
آیین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته
سهشنبه 8 بهمنماه سال 1392 20:47
دوره کارشناسی ارشد، یکی از دوره های آموزش عالی بالاتر از دوره کارشناسی است، که پس از آن به اجراء در می آید و سرانجام به اعطاء مدرک کارشناسی ارشد در رشته مربوط منتهی می گردد. آیین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد در 9 فصل و 32 ماده و37 تبصره در چهل و سومین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی مورخ 18/05/1389 به تصویب...
-
دانلود خلاصه کتاب استراتژی رقابتی تکنیک های تحلیل صنعت و رقبا مایکل پورتر
سهشنبه 8 بهمنماه سال 1392 19:42
در حال حاضر شرایط فعلی اقتصاد جهانی به گونه ای است که اغلب کشورها به دنبال دستیابی به جایگاهی رقابتی در سطح بین المللی هستند. به طور سنتی رقابت یک عنصر ایستا و موفقیت و یا شکست در آن به عنوان تولید وابسته است. لیکن در دنیای امروزی و مدرن، رقابت یک عامل پویا است و تکنولوژی های نوین محصولات جدید، مرزبندی های جدید بازار،...
-
تنظیم و ساختار یک مقاله علمی ترویجی و مقاله علمی پژوهشی
سهشنبه 8 بهمنماه سال 1392 19:35
در فایلهایی که به پیوست می باشد توضیح کاملی درباره تنظیم و ساختار نگارش مقاله با مثال آورده شده است.توصیه می کنیم حتما دانلود بفرمایید و از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ادامه....
-
برخی سئوالات تشریحی بازاریابی به همراه پاسخ
جمعه 4 بهمنماه سال 1392 22:44
برخی از سئوالات بازاریابی شامل بحث کالا و خدمات ، تبلیغات، استرتژی بازاریابی، تخفیفات، طراحی محصول و.... را می توانید از فایل پیوست دریافت نمایید. ادامه....
-
نام گذاری و مارک گذاری
جمعه 4 بهمنماه سال 1392 22:29
امروزه، سرمایه اصلی بسیاری از کسب و کارها، نامهای تجاری آنهاست، برای دهه ها، ارزش یک شرکت بر حسب املاک، سپس داراییهای ملموس، کارخانه ها و تجهیزاتش اندازه گیری می شد. با این حال، اخیرا به این نتیجه رسیده اند که ارزش واقعی یک شرکت، جایی بیرون از آن، یعنی در اذهان خریداران بالقوه قرار دارد. ادامه.....
-
فروش شخصی
جمعه 4 بهمنماه سال 1392 22:27
یکی از ابزارهای بازاریابی و سیاستهای ترفیعی و تشویقی، فروش شخصی است. فروش یک ارتباط دوطرفه است. یک راه، ارتباط شخصی بین نماینده شرکت و مشتری بالقوه و ارتباط دوم، برگشت مشتری به شرکت است. وظیفه فروشنده این است که باید با فهم و شناخت نیاز مشتری، آن نیاز را با محصول شرکت تطبیق دهد و سپس مشتری را برای خرید ترغیب کند....
-
روابط عمومی و بازار یابی
جمعه 4 بهمنماه سال 1392 22:25
زیاد شنیده ایم که روابط عمومی هنر هشتم است. روابط عمومی قلب سازمان است. روابط عمومی فلان دستگاه برگزار میکند، تبریک و تسلیت میگوید و.... در همه ی این مصادیق که نمونه های دیگر آن را خود در جامعه سراغ دارید کلی گویی در تعریف روابط عمومی و وظایف آن حرف اول و آخر بوده و اگر هم جایی خوب تعریف شده ، بیشتر جنبه های اداری و...
-
خدمات رسانی
جمعه 4 بهمنماه سال 1392 22:23
شرکت والت دیسنی یک استاد بازاریابی خدمات است. محصول این شرکت نوعی سرگرمی است که ویژه این شرکت است در حقیقت تصاویر متحرک استودیوهای دیسنی در سالهای گذشته گوی سبقت را از سایر استودیوها ربودند. هر ساله بیش از 25 میلیون نفر از شرکت دیسنی بازدید میکنند و به دنیای آن وارد میشوند بطوریکه بزرگترین محل جذب بازدیدکنندگان در...
-
تمایز بین اهداف تبلیغات و بازاریابی
جمعه 4 بهمنماه سال 1392 22:21
زمانی که افزایش میزان فروش، هدف نهایی تبلیغات، بازاریابی کالاها و خدمات مصرفی شده، تمایز میان اهداف تبلیغات و بازاریابی در پرده ابهام قرارگرفته است . تبلیغات ( که بخشی از بازاریابی است ) بیشتر بر جنبه تاثیر روانی، یعنی » ترجیح دادن برند « تکیه دارد . علاوه بر آن، بازاریابی تمام بخشهای دیگر فعالیت فروش، ( ازجمله...
-
تبلیغات چیست؟
جمعه 4 بهمنماه سال 1392 22:19
هر سازمانی با صرف منابع مالی و سرمایههای انسانی و داشتن اطلاعات و دانش فنی به تولید خدمت و محصولی مبادرت میورزد، اگر مشتریانی پیدا کنند تا بتوانند محصول خود را یکبار به او بفروشند و رضایت او را به طوری جلب کنند که خرید خود را تکرار کرده و دیگران را ترغیب به خرید کنند، سازمان به سودآوری میرسد و امکان ادامه حیات خواهد...
-
پیشبرد فروش
جمعه 4 بهمنماه سال 1392 22:16
هرگونه فعالیت کوتاهمدت روی مصرفکنندگان نهایی است که باعث افزایش ارزش محسوسی برای محصول یا نام محصول شود. ارزش محسوسی که به وسیله پیشبرد فروش ایجاد میشود، ممکن است به صورتهای مختلف مانند پرداخت مجانی بابت پست کردن، نمونههای مجانی، کم کردن قیمت و یا به ازای یک عدد خرید، یک عدد مجانی دادن، باشد. در آمریکا استفاده از...
-
برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
جمعه 4 بهمنماه سال 1392 22:14
برنامه ریزی استراتژیک با گرایش بازار یک فرآیند مدیریتی است که ایجاد و حفظ و تعادل منطقی بین اهداف ، منابع و موقعیتهای متغیر و متزلزل بازار محصولات شرکتها را بعهده دارد و هدف آن ایجاد یا تغییر کار و محصول شرکتها به منظور دستیابی به رشد و سود رضایتبخش است. در عصر حاضر با در نظر گرفتن عوامل مهمی چون تورم ، بیکاری و رقابت...
-
انبارداری
جمعه 4 بهمنماه سال 1392 22:04
در امور تدارکات و کارپردازی، سیستم انبارداری از اهمیت خاصی برخوردار است وهمکاری این دو واحد خدماتی با یکدیگر اجتناب ناپذیر می باشد. سیستم صحیح انبارداری متضمن مزایای زیر است: دریافت-حفاظت و در دسترس قراردادن کالا،مواد و وسایل مورد نظر بسهولت وسرعت انجام می شود. با اعمال کنترل دقیق، از ازدیاد خارج از حد موجودیها که...
-
دانلود کتاب دو جلدی اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر
جمعه 4 بهمنماه سال 1392 20:53
هرکس با فروش چیزی زندگی می کند اما بازاریابی پویا هنر فروختن آن چه که تولید شده نیست بلکه آگاهی نسبت به آن چیزی است که باید تولید شود. جامعه آینده جامعه جهانی و رقابتی است که شاه کلید موفقیت در آن در گرو درک نیازها و خواسته های مشتریان و پاسخگویی به آن است. این کتاب به ما می آموزد چگونه فرایند تجزیه و تحلیل، برنامه...
-
دانلود خلاصه کتاب کاتلر در مدیریت بازار
جمعه 4 بهمنماه سال 1392 20:40
فرصتها در همه جا گسترده اند و به قول مارک تواین، ما به ندرت متوجه آنها می شویم، مگر هنگامی که از دست رفته اند. کاتلر معتقد است که هرجا نیازی در میان باشد، فرصتی نیز وجود دارد. او بازاریابی را هنر یافتن، پروردن و سود بردن از فرصت ها می داند. فیلیپ کاتلر استاد و نویسنده پرآوازه بازاریابی، این کتاب را در زمانه ای می...
-
تأثیر عضویت در سازمان تجارت جهانی بر رشد اقتصادی (پاورپوینت)
جمعه 4 بهمنماه سال 1392 19:01
ظهور دهکده جهانی روز از پی روز بر شتابش افزوده می گردد، شتابی که مرزها را از هم گسسته است، شتابی که انقلابی تکنولوژیکی عظیمی را بسط و گسترش می بخشد و به سوی همسویی ملتها و دولتها و اندیشه ها گام بر می دارد. تا کوچکترین حرکت شرورانه یا فضیلت آمیز از دید عموم پنهان نماند تا عشق به میهن به تنهایی خاک نباشد که به عشق هم...
-
آشنایی با نرم افزار spss
جمعه 4 بهمنماه سال 1392 18:52
در اکثر تحقیقات با حجم زیادی ازداده ها مواجه هستیم که اجرای عملیات برروی داده ها حجم وسیعی از محاسبات را نیز خواهد داشت.لذا استفاده از یک نرم افزار مناسب آماری ضروری مینماید . درحال حاضر نرم افزارهای بسیاری با کارایی و قدرت متفاوت موجود میباشد که ما قصد داریم به روش استفاده از نرم افزار spss در زمینه آمارتوصیفی...
-
دانلود کتاب 504 واژه کامل ضروری 504 Absolutely Essential Words
پنجشنبه 3 بهمنماه سال 1392 23:38
کتاب 504 واژه کاملا ضروری که در بسیاری از آزمونهای زبان از آن به عنوان یک کتاب مرجع تست طراحی می گردد از لینک زیر قابل دسترس می باشد. ادامه.....
-
چگونه یک مقاله علمی بنویسیم؟
پنجشنبه 3 بهمنماه سال 1392 23:20
مقاله علمی معمولاً در نتیجه پژوهش منطقی، ژرف و متمرکز نظری، عملی یا مختلط، به کوشش یک یا چند نفر در یک موضوع تازه و با رویکردی جدید با جهت دستیابی به نتایجی تازه، تهیه و منتشر میگردد. (اعتماد و همکاران، 1381، ص2) چنین مقالهای در واقع گزارشی است که محقق از یافتههای علمی و نتایج اقدامات پژوهشی خود برای استفاده سایر...
-
گرامر برای مکالمه زبان انگلیسی
پنجشنبه 3 بهمنماه سال 1392 23:11
با پیشرفت سریع علم و تکنولوژی و از آنجا که در حال حاضر قسمت بسیار زیادی از کتابها و نشریات علمی و مطالب روی اینترنت به زبان انگلیسی تهیه میشوند و با توجه به نیاز غیر قابل انکار دانش آموزان، دانشجویان و محققین به زبان انگلیسی، یادگیری این زبان در بین زبانهای خارجی امری بدیهی و اجتناب ناپذیر می باشد. حتی اگر یادگیری...
-
نحوه نگارش مقاله
پنجشنبه 3 بهمنماه سال 1392 22:44
موفقیت در انتشار و چاپ مقالات علمی معتبر یکی از فاکتورهای تعیین کننده در ارزیابی فعالیت های تحقیقاتی، طرح های پژوهشی و کنفرانس ها و سخنرانی های دانشگاهی محسوب می شود. در این مقاله، رهنمون های ارزشمندی در زمینه نگارش و submit مقالات تحقیقاتی ارائه شده است. ادامه....
-
پرسشنامه سنجش رضایت شغلی (jdi)
پنجشنبه 3 بهمنماه سال 1392 21:31
پرسشنامه سنجش رضایت شغلی ((jdiکه توسط ویسوکی و کروم در سال 1991 استاندارد شده است ، شامل 39سوال یا گویه است که 5شاخص (نوع کار٬سرپرست٬همکاران٬ارتقاو ترفیع و حقوق و مزایا)را در بر میگیرد. نحوه امتیاز گذاری: مقیاس آن پرسشنامه افتراق معنایی است.در این مقیاس از پاسخ دهنده خواسته می شود تا مفهومی را روی یک مقیاس دو قطبی پنج...