هر سازمانی با صرف منابع مالی و سرمایههای انسانی و داشتن اطلاعات و دانش فنی به تولید خدمت و محصولی مبادرت میورزد، اگر مشتریانی پیدا کنند تا بتوانند محصول خود را یکبار به او بفروشند و رضایت او را به طوری جلب کنند که خرید خود را تکرار کرده و دیگران را ترغیب به خرید کنند، سازمان به سودآوری میرسد و امکان ادامه حیات خواهد داشت، در غیر این صورت، سازمان دچار عاقبت دایناسورها خواهد شد.
هرگونه فعالیت کوتاهمدت روی مصرفکنندگان نهایی است که باعث افزایش ارزش محسوسی برای محصول یا نام محصول شود. ارزش محسوسی که به وسیله پیشبرد فروش ایجاد میشود، ممکن است به صورتهای مختلف مانند پرداخت مجانی بابت پست کردن، نمونههای مجانی، کم کردن قیمت و یا به ازای یک عدد خرید، یک عدد مجانی دادن، باشد. در آمریکا استفاده از کوپنها، مرسوم است. منظور از پیشبرد تجاری، تحریک و تشویق مشتریان، برای افزایش تقاضا است. پیشبرد فروش برای افزایش موجودی کالا در کانالهای توزیع جهت جلب واسطهها و بهبود تلاشهای ایشان برای فروش طراحی میشود.
رکن سوم: تهیه استراتژی
با استفاده صحیح از سیستم انبارداری، میزان موجودی کالا در انبار ومیزان مصرف آن در هر واحد کالا که پایه و اساس حسابداری صنعتی می باشد، محاسبه می گردد.
فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ مؤلفان این کتاب، از اساتید بر جسته رشته بازاریابی در دانشگاه های معتبر آمریکا هستند که تا کنون کتابها و مقالات بسیاری در این زمینه از آنها منتشر شده است. همچنین آنها سمت مشاوره بسیاری از شرکتها و مؤسسات بزرگ را در زمینه تحقیقات بازاریابی، مدیریت فروش، خط مشی بازاریابی و … عهده دار بودهاند.
فیلیپ کاتلر استاد و نویسنده پرآوازه بازاریابی، این کتاب را در زمانه ای می نویسد که مشتری مداری در قلب موضوعات اساسی سازمانها قرار گرفته و بازاریابی نگاهی کاملا متفاوت به بازار دارد. این کتاب مفاهیم نوین بازاریابی را از زبان کسی بیان می دارد که طی ده ها سال تحقیق و تدریس و تحریر، این امکان را یافته است تا از فرازی بلند، نگاه به افقی گسترده در مفاهیم بازاریابی داشته و آنها را در یک ارتباط منسجم و با معنا تعریف و تبیین نماید و پدیده های موفق بازاریابی را در دنیای امروز با این مفاهیم تحلیل و تفسیر کند.
جهانی شدن را تا به امروز بسیار تعریف نموده اند. منتقدین به نظام سرمایه و سرمایه داری آنرا صحنه ای برای گسترش اعمال غیر انسانی و تحکیم سیاست برده داری به وسعت جهان و به یک کلام، آمریکایی شدن می دانند.
در زیر سه فایل برای آشنایی با استفاده از این نرم افزار ارائه شده است.
کتاب 504 واژه کاملا ضروری که در بسیاری از آزمونهای زبان از آن به عنوان یک کتاب مرجع تست طراحی می گردد از لینک زیر قابل دسترس می باشد.
مقاله علمی معمولاً در نتیجه پژوهش منطقی، ژرف و متمرکز نظری، عملی یا مختلط، به کوشش یک یا چند نفر در یک موضوع تازه و با رویکردی جدید با جهت دستیابی به نتایجی تازه، تهیه و منتشر میگردد. (اعتماد و همکاران، 1381، ص2) چنین مقالهای در واقع گزارشی است که محقق از یافتههای علمی و نتایج اقدامات پژوهشی خود برای استفاده سایر پژوهشگران، متخصصان و علاقهمندان به دست میدهد.