مدیران جام

دانشجویان ارشد مدیریت بازاریابی

مدیران جام

دانشجویان ارشد مدیریت بازاریابی

جو سازمانی( پاورپوینت)

تعریف جو سازمانی:

هنگامی که از جو سازمانی صحبت می شود ،افراد عادی تصویری از جو زمین راکه همچون هاله ای تمام وجوه زندگی انها را احاطه کرده است ، به یاد می آورند . درگفتگوهای روزانه در سازمانها و نهادها ، واژه های جو متشنج ،جو مسموم ،جو ناآرام و..... بارها به کار گرفته می شود . ولی کمتر به مفاهیم علمی ان توجه می شود وروشهای شناخت آن نیز کمتر مورد تحقیق قرار می گیرد . از نظر لغوی جو عبارت است ز:((اطراف ویا آنچه که بر چیز دیگر احاطه دارد(فضا ، مابین زمین وآسمان )) (( هوی و میسکل )) جو سازمانی را دریک مدرسه ، چنین تعریف می کند : جو یا اقلیم سازمانی ،اصطلاح وسیعی است که به ادراک معلمان از محیط عمومی کار در مدرسه اطلاق می شود ومتاثر از سازمان رسمی ،غیر رسمی ، شخصیت افراد ورهبری سازمانی است .


ادامه.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد