مدیران جام

دانشجویان ارشد مدیریت بازاریابی

مدیران جام

دانشجویان ارشد مدیریت بازاریابی

پاورپوینت عقاید دهگانه بازاریابی 3 از کتاب نسل سوم بازاریابی فیلیپ کاتلر


سه مرحله برای ایجاد رابطه بین بازاریابی و ارزشها و جود دارد :
مرحله اول : بازاریابی و ارزشها متضاد همدیگر می شوند. بسیاری از تجار براین باورند که احتیاجی به پذیرفتن ارزشهای بزرگ منشانه نیست زیرا کارکردن متناسب با ارزشها هزینه ساز و محدودیت ها را بیشتر میکند.
مرحله دوم : متعادل سازیست. تجارت بازاریابی را بصورت رایج انجام میدهد و قسمتی از سودش را برای برنامه های اجتماعی وقف می کند.
مرحله سوم : یکپارچه سازیست.شرکت می خواهد با مجموعه ای از ارزشها زندگی کند و این ارزش ها به شرکت شخصیت و هدف می دهد هیچ تفکیکی بین بازاریابی و ارزشها قابل قبول نیست.


ادامه....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد