بازار یابی شاخه ای از اقتصاد و علوم اجتماعی است و ماموریت بازاریابان این
است که محصولات ، خدمات ، تجارت و راهکارهایی را توسعه دهند تا استاندارد
زندگی را بهبود بخشد.
ایجاد طبقه متوسط قوی برای هر کشوری مزیت بخش است.
هرچند بازاریابی در جامعه ما جوان است و خیلی ها معتقداند که هنوز در
مراحل اولیه بوده و بیشتر تولید محور است اما جهان پیرامون ما هر روز شاهد
تغییرات چشمگیری است و سازمانهایی که با این حرکت شتابنده هم مسیراند ،
پیروزترند.
بازاریابی 3 در ارتباط با پایداریست،گذاشتن اثر انگشت ماندگار در بازار برای تمامی نسل ها.
در عصر بازاریابی 3 ارزش سازمانها مدام در معرض بازرسی عموم است و در این میان دروغ و فریب کاری سازمانها جایی نخواهد داشت.
پاورپوینت کتاب نسل سوم بازاریابی نوشته فیلیپ کاتلر پدر بازاریابی نوین را می توانید از فایل پیوست دریافت نمایید.
با سلام و خسته نباشید ثبت نام کامل شده ولی برای ورود هنوز مشکل دارم