سلام به دوستان عزیز
سئوالات تشریحی میانترم از کتاب نسل سوم بازاریابی ترجمه رحمتی و ایرانی جهت آمادگی بیشتر برای امتحان پایانی درس سمینار بازاریابی در ادامه مطلب به حضور دوستان تقدیم می گردد.
موفق و پیروز باشید.
1-بهبود هزینه بهره وری چگونه ایجاد می شود؟
2-چشم انداز سهامداران پایداری چگونه شکل می گیرد؟
3-ویژگیهای یک ماموریت خوب را شرح دهید؟
4-مراحل شکست غول ها را بنویسید؟
5-نیروهایی که باعث شکل گیری بازاریابی 3 شده اند را نام ببرید؟
6-معنی بازاریابی و بازاریابی معنا را شرح دهید؟
7-شاخص های پایداری و عملکرد مشترک آنها را بیان کنید؟
8-مراحل بازاریابی را نام برده و عملکرد مشترک آنها را بیان کنید؟
9-انتخاب اعضای کانال توزیع سازگار را بنویسید؟
10-بازاریابی در بازارهای فرا رشد یا صنعت مستلزم چه فعالیتهای است؟
11-مفهوم کسب و کار اجتماعی را شرح دهید و سه مقیاس آن را بنویسید؟
12-چالشهای اجتماعی فرهنگی را تعریف کنید؟
13-جایگاه سازی ایجاد تمایز برند را شرح دهید؟
14-تعامل نوآوری سرمایه گذار و گسترش گرا را شرح دهید؟
15-مشتریان بازار سبز را نام برده و شرح دهید؟
16-نو آوری سبز برای پایداری و چرخ عمر ایجاد آگاهی و خرید سبز را شرح دهید؟
17-مصرف کنندگان کم درآمد به چند دسته تقسیم بندی می شوند؟
18-بازاریابی برای استراتژی بلند پروازانه را توضیح دهید؟
مرسی مرسی مرسی. بابا تودیگه کی هستی؟؟؟؟

ممنون از زحمات بی شایبه ات
thanks......