مدیران جام

دانشجویان ارشد مدیریت بازاریابی

مدیران جام

دانشجویان ارشد مدیریت بازاریابی

منطق رادار


منطق RADAR می گوید هر سازمان نیاز دارد که :

  • نتایجی را که بعنوان بخشی از فرآیند دستیابی به خط مشی و استراتژی های خود هدف گذاری نموده است، تعیین کند.
  • مجموعه ای از رویکردهای با ثبات و یکپارچه را که منجر به نتایج می گردد را طرح ریزی و ایجاد نماید.
  • رویکردها را به طریقی نظام یافته (سیستماتیک) و بگونه ای که از استقرار کامل آنها اطمینان حاصل شود، را جاری و اجرا نماید.
  • نتایج حاصله از بکارگیری رویکردها را مورد ارزیابی و بازنگری قرار دهد، به گونه ای که بهبودهای مورد نیاز شناسایی شود.

ادامه مطلب....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد