مدیران جام

دانشجویان ارشد مدیریت بازاریابی

مدیران جام

دانشجویان ارشد مدیریت بازاریابی

خلاصه کتاب هفت عادت مردمان موثر در قالب پاورپورینت


این کتاب به روشنی نشان میدهد که موثر بودن خواه در زندگی شخصی خودمان و خواه در زندگی دیگران محصول ”منش“ (“character” ) ماست,نه ثمره قواعد و فنونی برای اداره یا کنترل کردن دیگران. از طریق این “هفت عادت “ می توانیم عناصر اساسی موثر بودن را در دراز مدت بیاموزیم و درونی سازیم. این “هفت عادت” برنامه ایی برای ایجاد تغییری بنیادی و پایدار و مادام العمر است‘ مشروط بر اینکه آنها را بدقت بیاموزیم و نیز به دیگران تعلیم دهیم و از همه مهمتر اینکه متعهد شویم آنها را هرروز در زندگی روز مره بکار ببریم. بعبارت دیگر با آنها زندگی کنیم و بخشی از وجود مان شوند.



ادامه....


آیین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته

دوره کارشناسی ارشد، یکی از دوره های آموزش عالی بالاتر از دوره کارشناسی است، که پس از آن به اجراء در می آید و سرانجام به اعطاء مدرک کارشناسی ارشد در رشته مربوط منتهی می گردد.

آیین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد در 9 فصل و 32 ماده و37 تبصره در چهل و سومین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی مورخ 18/05/1389 به تصویب رسید این آیین نامه از ابتدای سال تحصیلی 90-1389 در همه دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و مؤسسات وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سراسر کشور لازم الاجرا است. و از تاریخ ابلاغ آن، آیین نامه قبلی و تمام مقررات و بخشنامه ها و دستور عمل های مغایر با آن برای دانشجویان مشمول این آیین نامه لغو می گردد. شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه می تواند وضعیت تحصیلی دانشجویان ورودی سال های قبل از تحصیلی 90-1389 را با آیین نامه جدید تطبیق داده و بر اساس آن فارغ التحصیل نماید.



ادامه....

دانلود خلاصه کتاب استراتژی رقابتی تکنیک های تحلیل صنعت و رقبا مایکل پورتر


در حال حاضر شرایط فعلی اقتصاد جهانی به گونه ای است که اغلب کشورها به دنبال دستیابی به جایگاهی رقابتی
در سطح بین المللی هستند. به طور سنتی رقابت یک عنصر ایستا و موفقیت و یا شکست در آن به عنوان تولید وابسته
است. لیکن در دنیای امروزی و مدرن، رقابت یک عامل پویا است و تکنولوژی های نوین محصولات جدید،
مرزبندی های جدید بازار، فرآیندهای تولیدی جدید و مفاهیم جدید مدیریتی منجر به شکل گیری، تغییر و یا حتی از بین
بردن مزیت رقابت صنعتی ملی می شود.


ادامه....

تنظیم و ساختار یک مقاله علمی ترویجی و مقاله علمی پژوهشی

در فایلهایی که به پیوست می باشد توضیح کاملی درباره تنظیم و ساختار نگارش مقاله با مثال آورده شده است.توصیه می کنیم حتما دانلود بفرمایید و از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید.


ادامه....

برخی سئوالات تشریحی بازاریابی به همراه پاسخ

برخی از سئوالات بازاریابی شامل بحث کالا و خدمات ، تبلیغات، استرتژی بازاریابی، تخفیفات، طراحی محصول و.... را می توانید از فایل پیوست  دریافت نمایید.


ادامه....

نام گذاری و مارک گذاری

امروزه، سرمایه اصلی بسیاری از کسب و کارها، نامهای تجاری آنهاست، برای دهه ها، ارزش یک شرکت بر حسب املاک، سپس داراییهای ملموس، کارخانه ها و تجهیزاتش اندازه گیری می شد. با این حال، اخیرا به این نتیجه رسیده اند که ارزش واقعی یک شرکت، جایی بیرون از آن، یعنی در اذهان خریداران بالقوه قرار دارد.



ادامه.....

فروش شخصی

یکی از ابزارهای بازاریابی و سیاستهای ترفیعی و تشویقی، فروش شخصی است. فروش یک ارتباط دوطرفه است. یک راه، ارتباط شخصی بین نماینده شرکت و مشتری بالقوه و ارتباط دوم، برگشت مشتری به شرکت است. وظیفه فروشنده این است که باید با فهم و شناخت نیاز مشتری، آن نیاز را با محصول شرکت تطبیق دهد و سپس مشتری را برای خرید ترغیب کند.

 


ادامه....

روابط عمومی و بازار یابی


زیاد شنیده ایم که روابط عمومی هنر هشتم است. روابط عمومی قلب سازمان است. روابط عمومی فلان دستگاه برگزار میکند، تبریک و تسلیت میگوید و....

در همه ی این مصادیق که نمونه های دیگر آن را خود در جامعه سراغ دارید کلی گویی در تعریف روابط عمومی و وظایف آن حرف اول و آخر بوده و اگر هم جایی خوب تعریف شده ، بیشتر جنبه های اداری و سازمانهای دولتی آن بوده است.

همین حالت با کمی تفاوت در بازار یابی هم صدق میکند. پندار عمومی از بازار یابی و روابط عمومی نه آن چیزیست که باید باشد و آن چیزیست که در کار می آید.

غالبا" به روابط عمومی به عنوان شخص یا واحدی که وظیفه اش بزرگ کردن لایتناهی سازمان است و به بازاریاب یا واحد بازار یابی به عنوان  شخص یا واحدی که بنا دارد بفروشد نگاه میکنیم . حال آنکه هر دو فراتر ازاینها توان عمل دارند.(هرچند ممکن است در وظایف خود موارد شمرده شده را نیز به عنوان بخشی از فعالیتها جای داده باشند. )


ادامه....

خدمات رسانی

شرکت والت دیسنی یک استاد بازاریابی خدمات است. محصول این شرکت نوعی سرگرمی است که ویژه این شرکت است  در حقیقت تصاویر متحرک استودیوهای دیسنی در سالهای  گذشته گوی سبقت را از سایر استودیوها ربودند. هر ساله بیش از 25 میلیون نفر از شرکت دیسنی بازدید میکنند و به دنیای آن وارد میشوند بطوریکه بزرگترین محل جذب بازدیدکنندگان در جهان است .مدیر این شرکت میگوید در اینجا وظیفه ما پیشی گرفتن از انتظارات بسیار بالای مردم است .  
براستی چه عاملی باعث میشود که چنین جمعیتی جذب دنیای دیسنی شوند؟

واین موفقیت چگونه نصیب این شرکت شده است ؟


ادامه.....

تمایز بین اهداف تبلیغات و بازاریابی


زمانی که افزایش میزان فروش، هدف نهایی تبلیغات، بازاریابی کالاها و خدمات مصرفی شده، تمایز میان اهداف تبلیغات و بازاریابی در پرده ابهام قرارگرفته است. تبلیغات (که بخشی از بازاریابی است) بیشتر بر جنبه تاثیر روانی، یعنی »ترجیح دادن برند« تکیه دارد. علاوه بر آن، بازاریابی تمام بخشهای دیگر فعالیت فروش، (ازجمله تبلیغات) را پوشش می دهد. هریک از این دو فعالیت بخشی از روند حرکت کالا (یا خدمات) از مکان تولید تا محل مصرف به شمار می آید.


ادامه.....