مدیران جام

دانشجویان ارشد مدیریت بازاریابی

مدیران جام

دانشجویان ارشد مدیریت بازاریابی

فصل سوم آموزش مفاهیم فناوریهای اطلاعات و ارتباطات کتاب سیستمهای اطلاعات مدیریت پیشرفته دکتر هوشنگ مومنی

اهمیت نظامهای اطلاعاتی
در یکصد سال اخیر محیط عملکرد پیرامونی مدیران عالی سازمانها تغییرات بسیاری یافته است. و برای درک و آشنایی با ان مطالب و مفاد درسی، تمرینات ودوره های آموزشی تهیه می کردند و در دانشگاهها تدریس می شد مانند دروس حسابداری،مالی، بودجه و منابع نیروی انسانی، مدیریت تولید و مدیریت پروژه.

در دهه پایانی قرن بیستم موضوعات مدیریت تحت تاثیر چهار پدیده دیگر قرار گرفت. فناوریهای اطلاعات و ارتباطات، استراتژی جهانی شدن و چالش با بحرانهای اقتصادی و سیاسی ناشی از عملیات تروریستی و سوانح طبیعی بازتاب و مدیریت اجتماعی و اقتصادی آن قرار گرفت.



ادامه....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد