مدیران جام

دانشجویان ارشد مدیریت بازاریابی

مدیران جام

دانشجویان ارشد مدیریت بازاریابی

نقش و ساختار سیستم های اطلاعاتی در سازمان

نقش اطلاعات درسازمان ها شبیه نقش خون درزندگی موجودات زنده است خون بافت های زنده بدن رابا غذا و اکسیژن تغذیه می کند اطلاعات تصمیم گیرندگان رابا واقعیت ها , پیش بینی ها , خط مشی ها و دستورالعمل ها جهت انجام عملیات مختلف درسطوح سازمانی مجهز می سازد

بنابراین یک سیستم اطلاعاتی سیستم شریانی است که درسازمان ها وجود دارد برمبنای رویکرد سیستمی می بایست نقش و ساختار سیستم های اطلاعاتی درک شود که این مستلزم یک مدل جامع ترکیب یافته از مفاهیم سازمانی و اطلاعاتی است



ادامه.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد