مدیران جام

دانشجویان ارشد مدیریت بازاریابی

مدیران جام

دانشجویان ارشد مدیریت بازاریابی

برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

برنامه ریزی استراتژیک با گرایش بازار یک فرآیند مدیریتی است که ایجاد و حفظ و تعادل منطقی بین اهداف ، منابع و موقعیتهای متغیر و متزلزل بازار محصولات شرکتها را بعهده دارد و هدف آن ایجاد یا تغییر کار و محصول شرکتها به منظور دستیابی به رشد و سود رضایتبخش است.
در عصر حاضر با در نظر گرفتن عوامل مهمی چون تورم ، بیکاری و رقابت ، شرکتها همچون گذشته قادر به فعالیت نمی باشند و فرآیند برنامه ریزی جدیدی برای رفع مشکلات پیشنهاد شده است که دارای سه رکن اساسی است:
رکن اول: تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاریهای گذشته و آتی
رکن دوم: تخمین سود بالقوه آتی شرکت

رکن سوم: تهیه استراتژی


ادامه.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد