مدیران جام

دانشجویان ارشد مدیریت بازاریابی

مدیران جام

دانشجویان ارشد مدیریت بازاریابی

دانلود کتاب دو جلدی اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر

هرکس با فروش چیزی زندگی می کند اما بازاریابی پویا هنر فروختن آن چه که تولید شده نیست بلکه آگاهی نسبت به آن چیزی است که باید تولید شود. جامعه آینده جامعه جهانی و رقابتی است که شاه کلید موفقیت در آن در گرو درک نیازها و خواسته های مشتریان و پاسخگویی به آن است. این کتاب به ما می آموزد چگونه فرایند تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی، اجرا و کنترل را در کلیه امور بازاریابی دنبال نماییم تا لغزش ها را به ارزش تبدیل کنیم. آنچه که کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ می‌آموزد، هنر فروشندگی آنچه که تولید شده نیست، بلکه آگاهی دقیق نسبت به آن چیزی است که باید برای پاسخگویی به نیاز تولید شود، هم بدین طریق است که منابع نسبتاً محدود به نحو احسن به نیازهای نا محدود اختصاص می‌یابد.
مدیریت بازاریابی، به بررسی فرصت‌های بازار، انتخاب بازارهای هدف، عناصر بازاریابی و ترکیب منطقی آن‌ها، مدیریت تلاش‌های بازار، بسط اصول و مفاهیم بازاریابی فراتر از حیطه کالاهای فیزیکی و … از اهم مباحثی هستند که در این کتاب به تفصیل مورد بحث قرار می‌گیرند.

فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ مؤلفان این کتاب، از اساتید بر جسته رشته بازاریابی در دانشگاه های معتبر آمریکا هستند که تا کنون کتاب‌ها و مقالات بسیاری در این زمینه از آن‌ها منتشر شده است. همچنین آن‌ها سمت مشاوره بسیاری از شرکت‌ها و مؤسسات بزرگ را در زمینه تحقیقات بازاریابی، مدیریت فروش، خط مشی بازاریابی و … عهده دار بوده‌اند.


ادامه.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد