مدیران جام

دانشجویان ارشد مدیریت بازاریابی

مدیران جام

دانشجویان ارشد مدیریت بازاریابی

یادگیری درنتیجه تحول : مطالعه استراتژی شرکت ایسر


این مقاله در پنج بخش سازماندهی شده است:

بخش 1 مقدمه و انگیزه ای برای استفاده از نکات تئوری نوآوری برای بهبود خطی مشی های شرکت ارائه می دهد
بخش 2 مراحل این تحلیل را با ارائه خلاصه ای از تحقیقات گذشته و اظهار نظر در مورد سیستم کسب وکار آسیا بیان می کند
بخش 3 درباره رشد شرکت ایسر و تصمیمات استراتژیک قبلی این شرکت ، ضمن بیان ارتباط این تصمیمات با اصولی که در تحقیقات گذشته بدست آمده اند، بحث می کند
بخش 4 درباره چگونگی توسعه این اصول برای مواجهه با نیروهای خارجی(رقابت، اقتصاد و مقررات بین المللی) که این بنگاه را به چالش می گیرند، بحث می کند
بخش پنج نتیجه گیری تحقیق را ارائه داده و جهت گیری های آینده تحقیق در این زمینه را بیان می کند


ادامه....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد