مدیران جام

دانشجویان ارشد مدیریت بازاریابی

مدیران جام

دانشجویان ارشد مدیریت بازاریابی

آغاز سال تحصیلی جدید

آغاز سال نو، با شادی و سرور همدوش و همزبان، حرکت به سوی نور

آغاز مدرسه، فصل شکفتن است در زنگ مدرسه بیداری من است

دردل دارم امید،برلب دارم پیام،همشاگردی سلام، همشاگردی سلام   

  

  

با سلام و درود فراوان به دوستان و همکلاسی های خوبم   

بوی مهر و حال و هوای مهربانی در همه فضا پیچیده صبح ها که از خونه بیرون میای خورشید رنگ دیگه ای داره همه بچه ها دو تا سه تا با هم دیگه با شادابی می خندند و  با اشتیاق می رند بسوی مدرسه !! یادش بخیر اون روزا ! حالا هم زیاد فرقی نکرده دانشگاه هم همون فضا و همون هوا رو داره اگه با هم دوست بشیم و غم ایام نخوریم.

سال تحصیلی جدید را به شما دوستان عزیز  تبریک می گویم امیدوارم در این سال چون گذشته   

موفق و پیروز باشید.  

تصاویر خاطره‌انگیز: باز آمد بوی ماه مدرسه

  

به ادامه مطلب بروید تا یادی از گذشته ها بشه!! 

تصاویر خاطره‌انگیز: باز آمد بوی ماه مدرسه

تصاویر خاطره‌انگیز: باز آمد بوی ماه مدرسه

تصاویر خاطره‌انگیز: باز آمد بوی ماه مدرسه

تصاویر خاطره‌انگیز: باز آمد بوی ماه مدرسه

تصاویر خاطره‌انگیز: باز آمد بوی ماه مدرسه

تصاویر خاطره‌انگیز: باز آمد بوی ماه مدرسه

تصاویر خاطره‌انگیز: باز آمد بوی ماه مدرسه

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم باقری چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ق.ظ

خوش حال شدم از این که مرا به یاد دوران مدرسه انداختی. الان خودم مربی پرورشی هستم. دنبال مطلب برای روز اول مهر بودم. خیلی به من کمک کردی ممنون.

[ بدون نام ] شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ

با سلام
من به نوبه خودم از شما که من را به حال و هوای مدرسه ام انداختید متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد